منتدى كلية التجارة جامعة المنصورة
كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب 666597035
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بالتسجيل من جديد اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب 624066200
ادارة المنتدي كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب 103798
كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب 666597035
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بالتسجيل من جديد اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب 624066200
ادارة المنتدي كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب Empty
مُساهمةموضوع: كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب   كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب Icon_minitimeالأحد أبريل 25, 2010 6:32 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

=DarkOrchid]2]بصراحه فى البدايه لازم نعترف ان المنتدى عامل شغل جااااااااااااامد جداا وكل الاعضاء مشكورون ع الجهد المبذول لتطوير المنتدى الى يعتبر المنتدى بتعنا كلنا .

بس لازم ديماا نطرح افكار جديده عشان نوصل للتميز عن الاخرون.. واحب اكون اول المشجعين عن طريق هذا الموضوع ونفسى احمد وشيرو وطبعاا كل المشرفون ع الاقسام والمديرون ولالعضاء النشطون وايضاا الجدد يسعدونى فى نشر الموضوع عشان يكون ديماا المنتدى فيه نشاط اكبر ونوصل للتميز ..

هخش فى الموضوع وهقول اقتراحى ويارب اسمع رد عشان نبدا التنفيذ

ممكن نخصص كل اسبوع خمس اسئله مثلاا فى اى موضوع ويتم طرحهم فى المنتدى وجميع الاعضاء يخشوا ويجاوبوا ع الاسئله دى من وجهة نظرهم او لو مثلاا اسئله شخصيه يقولوا رد فعلهم وتصرفهم يكون ازاى عشان كل واحد فينا يتعلم من الاخر والاجابات والمشركات مفتوحه للجميع لكن الاسئله هتكون بنظام حتى لا يكون الموضوع كبير ويحصل تشتت وهمه خمس اسئله اسبوعياا وكل اسبوع اسئله جديده

بحد عاوز اعرف الردود وانا هبدا بخمس اسئله يارب تعجبكوا.....؟
[/
size]

1[color=Blue]8]- ليه الانسان فينا ديماا بيعيش الحزن اكتر من الفرح وليه ديماا بيميل لسماع الاغانى الحزينه واللى فيها جراح ليه انت شخصياا وقت الفرح عندك فى لحظة الفرح بس مش بتبقى طول اليوم او الاسبوع لكن الحززن ديماا لازم تلقيه جوه كل واحد وكان كل الناس مجروحه ...؟

2-هل البكاء يكفى للتعبير عن الحزن وما هى قمة الحزن والكئابه بالنسبه لكل شخص وهل ليس للحزن علاج ..؟

3-هل انت تستحق ان يطلق عليك لقب بطل لفيلم فى حياة الاشخاص الذين تعرفهم ام دورك ثانوى وهل يوجد فى حياتك ابطال ام لا ..فانت بطل حكيتك ام لا..؟

4-من اكثر شخص ظلمته فى حياتك وهل تجد تعويض لهذا الظلم ... وما هو اكبر جرح المك فى حياتك وهل نسيته ام ليس له دواء..؟

وخير الختام وعشان نفتح مجال للاسئله الجديده عن طريق معرفة راى احلى اعضاء لاحلى منتدى ......
5-ما هو رايكوا فى الحب وهل الحب خالد للابد.....؟
[/size]

شكرااااااااااا للجميع واتمنى المشاركات .,
M I G O O O
????
زائر

كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب   كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب Icon_minitimeالإثنين أبريل 26, 2010 11:36 pm

اولا موضوع جاااااااااااامد
الردود بقي خد عندك
بحد عاوز اعرف الردود وانا هبدا بخمس اسئله يارب تعجبكوا.....؟
[/
size]

1[color=Blue]8]- ليه الانسان فينا ديماا بيعيش الحزن اكتر من الفرح وليه ديماا بيميل لسماع الاغانى الحزينه واللى فيها جراح ليه انت شخصياا وقت الفرح عندك فى لحظة الفرح بس مش بتبقى طول اليوم او الاسبوع لكن الحززن ديماا لازم تلقيه جوه كل واحد وكان كل الناس مجروحه ...؟
بص حكايه الحزن والفرح دى بترجع فى الاخر للشخصيه بتاعتنا يعنى ممكن حد يكون شخصيته رومانسيه حد يكون شخصيته مرحه حد تانى شخصيته مكتئبه يعنى كلها راجعه للشخصيه

2-هل البكاء يكفى للتعبير عن الحزن وما هى قمة الحزن والكئابه بالنسبه لكل شخص وهل ليس للحزن علاج ..؟

البكاء بيريح شويه بس مش بيعبر عن حزنك بدليل ان فى ناس لما بتفرح اووووووووووى بتبكى قمه الحزن عندى بجد مش عارفه

3-هل انت تستحق ان يطلق عليك لقب بطل لفيلم فى حياة الاشخاص الذين تعرفهم ام دورك ثانوى وهل يوجد فى حياتك ابطال ام لا ..فانت بطل حكيتك ام لا..؟

مش عارفه بس اكيد فى حد ليا فى حياته دور ولو بسيط يوجد فى حياتى ابطال دورتانى انما انا بطله حياتى

4-من اكثر شخص ظلمته فى حياتك وهل تجد تعويض لهذا الظلم ... وما هو اكبر جرح المك فى حياتك وهل نسيته ام ليس له دواء..؟

لا الحمد لله عمرى ما ظلمت حد فى حياتى اكبر جرح اتالمت منه فى حياتى بعد اعز صاحبه ليا عنى الزمن بينسي

وخير الختام وعشان نفتح مجال للاسئله الجديده عن طريق معرفة راى احلى اعضاء لاحلى منتدى ......
5-ما هو رايكوا فى الحب وهل الحب خالد للابد.....؟

الحب احلى حاجه فى الدنيا بس لما يبقى حب حقيقي مش حب التسليه بتاع الناس الايام دى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب   كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 27, 2010 3:40 am

تسلمى يا نور عينى ع الردود دى ولو انى حاسس انه برده لسه جواكى اكتر بكتير من اللى كتبتيه ومستنى مشركات اكتر

M I G O O O
senderella

senderella

انثى عدد المساهمات : 29

مُساهمةموضوع: رد: كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب   كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب Icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 9:14 am

بالنسبه لاجابة السؤال الاول : هى ممكن يكون للشخصيه جانب مهم فيها او بمعنى اوضح طريقة التربيه يعنى ممكن حد يكون نشأ فى بيت مرح واسلوب الحياه فيه بيسط جدا وفيه شخص تانى ممكن يكون متربى على الانطوائيه والغاء الشخصيه دايما وده اللى بجد حتى لو جاله الفرح لحد عنده لازم يتقلب نكد بس ارجع واقول ان مش الشخصيه بس اللى بتكون مسؤله عن ايجاد الحزن فى حياتنا, ممكن يكون الحزن بسبب صدمه مريت بيها وخلتك تبص دايما على نص الكبايه الفاضى او انعدام الامل وانك ديما حاسس ان مفيش فايده او بسسب ان فيه مشاكل حوليك باستمرار ممكن متكنش انت السبب فيها بس انت مرغم انك تبقى موجود فيها بس انا بقى شايفه ان اهم سبب هو بعدنا عن ربنا اوى بجد والله الكلام ده عن تجربه شخصيه بس انت عارف انت لو حولت لما تمر بمشكله انك تبص فى السما لحد ما تحس انك مع ربنا فعلا وتدعيه وانت مش شايف الا هو بكل ذله وانكسار لله وتحس بالرضا عن اى حاجه يكتبهالك حتى لو اتخنقت فى لحظه وقمت تانى مراجع نفسك واستغفرت ومرنت نفسك على كده شويه بشويه هترتاح ان شاء الله وبعدين دى سنة الحياه انك عشان تحس بطعم الفرحه لازم تيجى بعد شوق زى ما بيقول وانا اسفه جدا جدا على الاطاله بس بجد انا كنت عاوزه اقول كل اللى جوايا واحاول اساعدك ... ج2:لاالبكاء مش كفايه طبعا وانا معاك فى كلامك ,وقمة الحزن عندى لما بحس انى بقف جنب ناس او جوايا ليهم احسان عظيم وهم ميقدروش بس انا عند مبدأ ان اللى مش يخلينى جوه عنيه ميستهلش اصلاانى افكر فيه : Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven]
senderella

senderella

مُساهمةموضوع: رد: كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب   كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب Icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 9:32 am

3_بصراحه ايوه والله مش غرور بس دى الحقيقه Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven وبتأكيد يوجد في حياتى ابطال مفيش مسلسل بيأديه ممثل واحد,بس اكيد كلهم ابطال دور تانى لان كل انسان هو نفسه بطل حياته الاول Like a Star @ heaven : 4_واحد بس والله مش قصداها مكنتش حاسه خالص انى كده بظلمه ,تعويض من نحيتى انا مفتكرش بس اكيد فيه من ربنا,, اصعب جرح لما كان من اهلى من ناسى وبجد انا اى حد يجى عليا ممكن ارميه ورا ظهرى انما لما يبقى من ناس اقرب ليك من خيالك ده اللى بجد صعب يتنسى ويتسامح فيه Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
senderella

senderella

مُساهمةموضوع: رد: كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب   كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب Icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 9:41 am

5_الحب طبع شئ جميل مش شرط يكون حب عطفى لاء حتى لو بتحب اخوك جدا صديقك كده يعنى بس جميل لى عاوز يحسه بجد,وبصراحه انا شايفه ان فيه وفيه مش كله خالد ومش كله بيطير مع الهوا بس الحقيقه بقى ان الحب الخالد ده صعب اوى على تسمع عنه Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven متشكره , وبجد انا اسفه على الاطاله I love you I love you I love you

كل ما يدور فى ذهنك وقلبك....التميز عن الاخرون ... موضوع اكثر من جامد... اسئله الشباب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» موضوع بس جامد
» التميز فى خدمة العملاء باعتماد هارفارد الدولية-بريطانيا
» اجابه 3 اسئله هزت العالم
» اعرف شخصيتك بثلاثة اسئله فقط
» كلام رومانسى جامد