منتدى كلية التجارة جامعة المنصورة
انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا 666597035
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بالتسجيل من جديد اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا 624066200
ادارة المنتدي انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا 103798
انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا 666597035
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بالتسجيل من جديد اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا 624066200
ادارة المنتدي انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Empty
مُساهمةموضوع: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 6:45 pm

اهلا بيكم انا حمدى سليم فى تانيه انتظاااام 19 سنه وياريت تقبلونى كصديق
معاكم
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 7:07 pm

منوووووووورنا .................كاريزما

با مانه منورنا
يللا شد حيلك معانا فى المنتدى وورينا الشغل يا عم
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 7:09 pm

شكرا على ترحيبك بيا يا ايمااااااان ...وباذن الله هتشوفه الشغل التمام
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 7:16 pm

منور المنتدى يا كاريزما
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 7:18 pm

اهلا بيك يا كاريزما
منور والله
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 7:22 pm

شكرا لمروركم ......انتظروا منى موضوعات مثيرة للاهتمام ....

حمدى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 7:24 pm

ممكن اتعرف بيكم .....ده لو مفيش عندكم مانع
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 7:46 pm

اكيد يا حمدى

وكل واحد مكتوب اسمه

يعنى الحب الحنون

بسمه

ادمن اس

كلنا هنا بنفس الاسماء شباب كليه تجاره

ونورتنا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 7:56 pm

ايه يا دمن انت مش شايف اسمى ولا ايه

قولت كل الناس الا انا ......طب انا زعلانه
ههههههههه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 8:00 pm

متزعليس وايمان كمااااااااااااان
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 9:49 pm

واحناااااااا لينا بركه الا انتى ....انتى بش تقشرى وهتلاقى السودانى عندك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 10:04 pm

منور المنتدى يا حمدى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالجمعة فبراير 19, 2010 2:08 am

شكرا لمرورك يا نونا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالجمعة فبراير 19, 2010 3:15 am

انا اللى يهمنى انى الاقى اصحاب بجد وكماااااان حب واحترام الاعضاء مش ليا بس لكل اعضاء المنتدى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالجمعة فبراير 19, 2010 6:57 am

باذن الله هتلقى كل حاجه

احنا هنا كلنا شخص واحد
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالجمعة فبراير 19, 2010 8:47 pm

شكرا يا مااااااااااااااااو
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالأحد فبراير 21, 2010 1:30 pm

اهلا ياجماعة ازيكو انا اسمى بوسى وعضو جديد
انا فى تالتة تجارة انتظام ممكن تقبلونى معاكو
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالأحد فبراير 21, 2010 1:35 pm

طبعا يا بوسى ومنورة المنتدى .....
a7med
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
a7med

ذكر عدد المساهمات : 843

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 3:38 pm

اولا احب ارحب بيك يا كاريزما ومنور المنتدي يا مان
وسوري لو كان ترحبيبي بيك جه متأخر
بس تقريبا انا لسه شايف الموضوع

واحب ارحب العضوة بوسي واهلا بيها في المنتدي

المنتدي منور بيكم يا جماعه والله
https://tegara2.mam9.com
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 3:43 pm

tslm ya a7md
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 7:13 pm

شكرا ليكو ياجماعة بجد
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 7:17 pm

manawarana ya bosbos
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالأربعاء مارس 17, 2010 12:17 am

لا حياه مع الياس ولا حياه لمن تنادى هههههههههههههههههههههه منور يا حمدى يا غالى يا ابو النسب مادى فين دلوقتى هههههه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا   انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا Icon_minitimeالأربعاء مارس 17, 2010 9:47 pm

فى البيت يا ماااااااااااااااااااااااااو

وانا ناقص بهدله

هههههههههههههههههههههههههه

انا عضو جديد وعايز ترحيب اخر حاجه يلالالالالالالالا, مش قلت يلالالالالالا
صفحة 1 من اصل 1