منتدى كلية التجارة جامعة المنصورة
التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة 666597035
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بالتسجيل من جديد اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة 624066200
ادارة المنتدي التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة 103798
التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة 666597035
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بالتسجيل من جديد اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة 624066200
ادارة المنتدي التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة Empty
مُساهمةموضوع: التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة   التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 21, 2009 11:43 am

ناس كتير بتفهم ان الحب حاجة والتسلية حاجة تانية بمعنى ان لو شخص بيحب حد سواء كان الشخص دة واحد او واحدة بيبقى لية اتنين واحد يحبة ويكمل معاة حياتة وواحد يتسلى معاة يبادلة نظرات ويضحكلة ويمكن يكلمة عادى بالنسبالة ونيجى نسالة يقول دة حاجة ودة حاجة دانا بتسلى .مش يعرف ان التسلية دى معناها خيانة للبتحبة ازاى تحب شخص وتخونة واللى بيتسلى دة يبقى مش بيحب الشخص التانى ودةمش الاولاد بس اللى بيعملوة لالالالالالالالافية بنات بيعملوا دة تبقى مفهمة نفسها ان دة اللى هيجى يخطبنى ودة هيبقى شريك احلامى وعما يجى يخطبها تتسلى مع حد تانى تبادلة النظرات تضحكلة وفهمة ان دة عادى لالالالالالالالالالالا دى اكبر خيانة ازاى افهم حد انى بحبة واتسلى مع حد تانى دة مش حب لان اللى بيحب مابيكونشى شايف حد الا اللى بيحبة ومابيهمهوش اى حد بيبسلة او يضحكلة لانة عارف انة بيحب شخص تانى وهيكمل معاة حياتة ومش عاوز يجرحة ولا يخونة .التسلية يعنى الخيانة . مش ينفع لان اللى هتعملوة هيتعمل معاكى يعنى لو انت اوانتى بتتسلى بالبيحبك هو كمان هيتسلى بيك وحياتكوا هتبدا بغش وخيانة داين تدان ولو بعد حين . اعرف لو انت كنت بتكلم بنات وبتضحك عليهم هتخطب واحدة كانت بتكلم اولالاد وبتتسلى معاهم والعكس مع البنت . لان الطيبون للطيبات . يبقى لية الحب مش يبقى حب شريف بدون خيانة وغش وخداع لية مش يكون حب برى ويكمل بالبداية السعيدة وهى الخطوبة بس اقول حاجة بجد الحب الصادق والبرى واللى بيكمل ببداية سعيدة عملة نادرة
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة   التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة Icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 9:51 am

تسلم ايدك توبيك رائع
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة   التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة Icon_minitimeالأحد أكتوبر 25, 2009 6:49 pm

ربنا يخليك يااشرف ونورت التوبيك ويارب مواضيعى تعجبكوا كلكم قول ااااااااامين يااشرف
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة   التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة Icon_minitimeالأحد أكتوبر 25, 2009 8:31 pm

نايس توبيك بجد بجد موضوع رائع
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة   التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 26, 2009 12:35 am

ربنا يخليك ياايساف نورت التوبيك وانا والله فرحانة ان التوبيك نال اعجابكوا

التسلية والخيانة وجهان لعملة واحدة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عبر عن حالتك بكلمة واحدة بس ؟؟؟
» دعاء لمرة واحدة بالعمر.........
» تخلص من ذنوبك بدقيقة واحدة مهم جدا
» كل واحدة بتقول لنفسها....انا ليه محجبة
» فسر أي كلمة في القرآن بضغطة واحدة ... ๑ஐ๑